El Flow col.labora amb el Campionat de Pic i Pala de l'ABC




































Per cinqué any consecutiu, l’Agrupació Borrianenca de Cultura (ABC) organitza el Campionat de Pic i Pala amb l’objectiu de fomentar i de donar a conéixer la pràctica d’aqueix joc tradicional. L’activitat s’emmarca dins del cicle Maig Cultural i Festiu 2011 i compta amb el patrocini del Flow Club.
El campionat se celebrarà a les 10 del matí del dia 7 de maig al pati del col•legi Salesià. En acabant, a les 12.30, es lliuraran els trofeus al local de l’ABC (C. Encarnació, 45 entresòl). D’ací els participants aniran al carrer de Sant Vicent, on hi ha el Flow Club que els convidarà a un pica-pica.
La competició està oberta a totes les edats i les inscripcions es poden fer per Internet escrivint un correu electrònic a l’adreça info@borriana.com. El termini d’inscripció s’acaba el dijous 5 de maig.
El pic i pala també s’anomena boli, pique o escampilla. Cal un bastonet o pic d’un pam de llarg i una pala de fusta. La pala aprofita per a pegar al pic i fer que salte per l’aire; aleshores li tornarem a pegar per llançar-lo ben lluny. L’equip contrari ha de mirar d’empomar el pic.

http://www.laplanaaldia.com/burriana/noticias/47493/tot-a-punt-per-al-v-campionat-de-pic-i-pala-a-borriana

El Goma al Flow Club



















El Goma Dj. (Alejandro Dominguez.1966) Lleva pinchando desde los 15 años. En 1992 monta el "Club Ricoamor" en Castellón, mitico local . Impulsor de la musica en directo en la ciudad de Castellón. Afamado club que traspaso fronteras. Por su escenario pasaron bandas como, The Posies, Dover, Lee Rocker (Stray Cats), Love Of Lesbian, Mooney Suzuky, Amaral, Acid Mother Temple, Shock Treatment http://www.ricoamor.com/ Un concie...rto semanal, como minimo, (normalmente los Domingos) durante 14 años hacen un total de alrededor de 500 conciertos que han pasado por sus manos. En el 2006 cerro su puertas, y reclamado por Castelló Cultural los conciertos no desparecen de Castellón, pasando a realizarse en el Auditori de Castello bajo el nombre de "Ciclo Ricoamor", finalizando en marzo del 2009.
En 2002 monta "Shangri-la Beach Club" en Benicàssim local de verano destinado a la musica Pop y el Rock contemporaneo. 2004 monta "Spoonful Cafe Club" en Castellon un espacio de dos plantas dedicado a la musica SOUL, con una exquista decoracion y mobiliario original de la epoca. Ha pinchado en Azkena Rock Festival en dos temporadas 04-05 En la Silent Disco del Festival Internacional de Benicassim 07-08 Sonorama 08, Y en multiples eventos. Su estilo es variado y al momento nada de preparase la sesion esto surge, depende de como este caldeado el ambiente... En 2008 realiza sesiones despues de las actuaciones del grupo madrileño "The Right Ons" (Bilbao/Kafe Antzokia, Aranda De Duero/La Tramoya, Madrid/El Sol, Valencia/Wha Wha...) En la actualidad mantiene sus residencias en SPOONFUL (Castellon), y SHANGRI-LA (Benicassim), asi como cuatro residencias mensuales en ZEPPELIN CLUB, y BEAT CLUB (Castellón), y MAGAZINE CLUB ,Y AFTER-MAG en LATEX Club (Valencia). Sin olvidar sus sesiones como Dj. invitado en diferentes clubs, Sala EL SOL, CONTRACLUB (Madrid), LA TRAMOYA, CENTRAL (Aranda De Duero), FOUR SEASONS, LA PACHECA (Castellón), KRAKEN (Valencia).
http://www.myspace.com/elgomarock

Porko Nero divendres al Flow

Setmana de Champions